טיפים לבונה אתרים מתחיל

כשמדברים על בונה אתרים, קשה להתעלם מהעובדה שזה הפך להיות אחד המקצועות המבוקשים והתחרותיים ביותר הקיימים כיום בשוק האינטרנטי. התחרות רק עולה ועולה, ורבים הם המתלבטים האם כדאי וכיצד בכלל לגשת לתחום הזה של בניית אתרי אינטרנט בזמן שכל יום טומן בחובו התפתחות טכנולוגית חדשה.

אז אתם יכולים להיות רגועים, משום שככל שהטכנולוגיה הולכת ומתפתחת, כך היכולות לפעול מהר וביעילות עולות גם הן במקביל. 

אם פעם היינו צריכים לשבת חודשים על גבי חודשים עד אשר היינו מצליחים להרים אתר באוויר, כיום זה משהו שניתן לעשות במספר ימים בודדים, הודות לפלטפורמת וורדפרס שהצליחה להפתיע עם היכולות שרק הולכות וגדלות.

אז רבים מתלבטים כיצד בכלל להתחיל עם בניית האתר הראשון שלהם.

התשובה- לכו ליוטיוב או סתם תגגלו את הביטוי " בונה אתרים/"בניית אתר בוורדפרס" וכיוצא באלה, ומיד תיחשפו לאינספור מידע שיוכל לתת לכם יכולת בסיסית בבניית אתרים. 

כמובן שזוהי דרך שמתאימה לאנשים מסויימים. יהיו כאלה שיעדיפו משהו מסודר בסגנון של קורס של חצי שנה ויותר, אך עליכם לדעת כי כל המידע הרלוונטי נמצא ברשת האינטרנט, ועם טיפה מאמץ ויכולת טכנית בסיסית, תוכלו למצוא את עצמיכם מקימים את האתר הראשון שלכם כבר בתוך חודש ימים!

השלב השני כאשר אנו פונים לכיוון בניית אתרים ברשת האינטרנט, הינו לבחור את הפייג' בילדר שלנו. 

גם כאן הודות לפלטפורמת וורדפרס שעושה לנו את החיים קלים, פיתוח ישראלי כתוסף לבניית אתרים -אלמנטור, ובשלב הבא אלמנטור פרו, עושים לנו את החיים קלים הרבה יותר.

בשיטת Drag&Drop ,תוכלו ממש להינות מהיצירה שאתם בעצמכם תיצרו עם יצירתיות משלכם!

היכולת והנוחות גורמות למלאכת בניית האתר להיות פשוטה, קלה ונעימה.

אז כמובן שאם לא למדתם עיצוב, היכולת שלכם להוציא אתר ברמה גבוהה תהיה מוגבלת, ותזדקקו לאדם שיתן לכם את הטאץ' העיצובי, כדי שמשם תוכלו להמשיך בעצמיכם את מלאכת בניית האתר שלכם.

כמובן שכשלב בסיסי ומקדים לבניית האתר תצטרכו בשרת איחסון, שרת שתפקידו לאחסן לכם את המידע השמור באתר. קיימים אלפי שרתים כאלו בארץ ובעולם, חלקם בחינם, חלקם במחיר נמוך וחלקם במחיר גבוה. ההמלצה הטובה ביותר היא להתרחק מהשרתים בחינם ולחפש שרת שיוכל להציע לכם איחסון וגיבוי אפילו על בסיס יומי, שהרי אינכם מעוניינים למצוא את עצמיכם עובדים ימים ולילות ולבסוף כל המידע יימחק. זהו שלב קריטי לבדוק שיש ברשותכם גיבוי לכל מה שאתם עושים! 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.