חברות סטארט אפ ישראליות מבטיחות לשנת 2020

חברות סטארט אפ ישראליות מבטיחות לשנת 2020

מידי שנה מוקמות בישראל כ 600 חברות סטארטאפ ישראליות ורבות מהן זוכות להצלחה רבה. בכך הן תורמות להתפתחות התעשייה המקומית וגם מסייעות למיצובה של ישראל כמעצמת הייטק. כמובן שלא כל חברת סטארט אפ זוכה להצלחה כמו חברת אנימיישן למשל, אך חלקן מצליחות ונרכשות על ידי חברות ענק או הופכות לשחקניות מובילות בשוק המקומי והעולמי. להלן 6 חברות סטארט אפ ישראליות שאולי שמן פחות מוכר, אך הן מסתמנות כהבטחה הגדולה של שנת 2020.

ZEBRA MEDICAL VISION – חברת סטארט אפ מתחום הטכנולוגיות הרפואיות. חברה זו משתמשת בבינה מלאכותית לצורך ניתוח תצלומי רדיוגרפיה. השאיפה שלהם היא לאפשר לרדיולוגים תוצאות טובות יותר בפחות זמן ומבלי להתפשר על האיכות.

PULS – כל אחד מאיתנו נזקק מידי פעם לתיקונים, אנשי תחזוקה וטכנאים בבית;  פעם זה המזגן, פעם זה הטלוויזיה, תמיד יש משהו על הפרק. סטארט אפ זה מנסה להפוך את כל התהליך של מציאת טכנאי והזמנתו לקל ומהיר.

TRELLIS – חברת סטארט אפ אשר יצרה פלטפורמה המסייעת לחקלאים בכל העולם להגדיל את תוצרת המזון ואת הרווחיות. המערכת מספקת תחזית גידולים עולמית ועוד כלים רבים המייעלים את החקלאות העולמית. בהתחשב במשאבי העולם המידלדלים והצורך בהזנה של קרוב ל 8 מיליארד בני אדם, לפלטפורמה זו ישנו פוטנציאל רב.

ההבנה כיצד  תבנו את תוואי הדרך לשלוח את המצגת הנכונה בהתאמה מקסימאלית למשקיע הנכון ובזמן הנכון לו ולכם היא אבן יסוד חשובה ביכולת שלכם לגייס את התמיכה הכלכלית עבור הסטארטאפ שלכם.

חברת וויסלרייט מתמחה בגיוס משקיעים ותוכל לעמוד לצידכם בשלב קריטי זה.

DEEP INSTINCT   – סטארטאפ העוסק בתחום הסייבר סקיורטי ומשלב אותו עם בינה מלאכותית במטרה לייצור מערכת אשר יכולה לזהות איומים בזמן אמת. בזכות מערכת זו הלקוחות יכולים לזכות ביתרון מול התקפות הסייבר המתוחכמות.  המערכת נועדה לתת מענה להתקפות ידועות ומוכרות והתקפות חדשות ובלתי מוכרות.

MISSHEEZ – חברת סטארט אפ המציעה שירותי יופי וטיפוח כמו מניקור, עיסוי, איפור ועוד 24/7 באמצעות נותני שירותים עצמאיים. כך ניתן להזמין בכל מקום ובכל זמן טיפול יופי מידי אנשי מקצוע.

חברות סטארט אפ אלו הן רק כמה דוגמאות להצלחתו של שוק ההיטק הישראלי. ההיטק בארץ זוכה להצלחה חסרת תקדים עם שיעורי צמיחה עקביים כבר כמה עשורים. ישראל נמצאת במקום ראשון בעולם מבחינת השקעות במחקר ופיתוח והשקעות של קרנות הון סיכון יחסית לתל“ג.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.