מהן הדרכים לבחור מטבח בצורה נכונה ב-2020 ?

כיצד לבחור מטבח ב-2020 ?

מטבח הוא ההוצאה היקרה ביותר שתוציאו בבית כנראה,  ואל תנסו להתחכם – ככל שתלכו ליותר נגרים וככל שתקבלו יותר הצעות, כך תהיו מבולבלים יותר, ובסופו של דבר, לא בהכרח תגיעו למטבח החלומי שלכם גם אם אתם הולכים להשקיע הרבה כסף.

כששומעים את האמירה הזו יש שאלה כמעט אינסטינקטיבית שצצה לראשינו, איך נוכל, בתור אנשים שאינם מבינים במטבחים ובוודאי שלא בנגרות, לבחור את המטבח המושלם – שהוא פונקציונלי, מעוצב ושגם יתפקד שנים רבות?

אז האמת, כשמדובר ב-מטבחים כפריים "כל אחד יכול ללמוד הכל תוך שעה וחצי כיצד לדעת לעצב את המפרט למטבח המושלם במחיר הטוב ביותר"

לא מדובר רק בבחירה, אלא בתכנון קדימה, להבין אילו חומרים נכונים, על אילו דרישות אסור לך לוותר ולעולם להגיע לנגר עם ידע שיוביל לשיתוף פעולה פורה ובסופו של דבר – למטבח החלומי הכפרי המושלם.

המטרה שלכם היא- להגיע לנגר  או לחברת המטבחים עם ידע, לדעת בדיוק מה לבקש ואיך להגדיר את הצרכים והפתרונות בהתאם לתקציב העומד לרשותו

בכל שנה יוצאים מאות חידושים בעולם המטבחים – חומרי גימור חדשים, פתרונות אחסון, וכל מיני גאדג'טים מטורפים כמו למשל – מגירות שנפתחות בצורה חשמלית. דברים שאפילו הנגרים לא תמיד מודעים אליהם ובסופו של דבר גורמים ללקוח להשיג מטבח עם טכנולוגיה וחומרים מיושנים שאולי לא בהכרח מתאימים לצרכיו.

החדשות הרעות הן שבישראל רוב האנשים מגיעים לנגר כשהם לא יודעים כלום – אינם מבינים את החומרים, הזיוף ופתרונות האחסון הטכנולוגי והם תלויים בעיקרם רק בידע הנגר והספקים שהוא רגיל לעבוד בהם.

עדיין לא הבנתי כיצד אוכל לבנות מטבח של מיליון דולר במחיר סביר?

הכל מתחיל בעיצוב ובחירת החומרים הנכונים ואני אתן לך דוגמא: מי שרוצה מטבח כפרי מעץ מלא כבר לא צריך לבזבז עשרות אלפי שקלים (האמת, לפעמים מאות אלפים) במטבח הנחשק. הוא יוכל למצוא מאות חידושים המדמים את הדבר האמיתי בעולם חומרי הגמר ברמה כה גבוהה שהמראה והתחושה זהים לחלוטין, עד כדי כך שאינך יכול לראות ולהרגיש את ההבדל. כך שאתה חוסך הרבה כסף, נהנה ממטבח מפואר אמיתי ונחשף לכל כך הרבה סוגים אחרים של חומרים וחזיתות שרוב הלקוחות כלל לא מודעים אליהם.

נשמע מדהים, ומה עם האיכות? אחרי הכל, מדובר במוצר יקר מאוד ואנחנו רוצים שתשרת אותנו במשך כמה שיותר שנים.

בהיבט של בחירת חומרי הגלם וחומרי הגמר, אך לא פחות חשוב – הפונקציונליות. ראשית, מטבח צריך להיות פונקציונאלי כדי שיהיה לו נוח לעבוד בו. כשאנחנו מבשלים במטבח אנחנו רוצים לעשות כיף, שתהיה לנו חווית בישול, שהכל יהיה נגיש אלינו והמקום יהיה מנוצל במלואו. כיום בבנייה חדשה של רוויה, הקבלנים נוטים לבנות מטבחים קטנים וזה הופך לאתגר משמעותי.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.