ייפוי כח מתמשך – מזה ? וכיצד להיערך אליו בצורה האופטימלית?

ייפוי כח מתמשך - מזה ? וכיצד להיערך אליו בצורה האופטימלית?

ייפוי כוח מתמשך הוא מסמך משפטי בישראל המאפשר למבוגר (מישהו מגיל 18 ומעלה) לקבוע מי צריך לטפל בהם בעתיד ואיך. ייפוי כוח זה חל בתקופה עתידית בה האדם האמור לא יוכל לדאוג לעצמו.

המועמד והעצמה

מי שמעניק את רשות החינוך ( "המינוי") יכול להשתמש בו כדי להעצים אדם או כמה אנשים. מי שמאושר על ידי ייפוי הכוח יהיה אחראי על הטיפול ברווחתו של המינוי. הם יוכלו לקבל החלטות בשמו של המינוי, ברגע שהמינוי עצמו לא יצליח.

ייפוי כוח מתמשך נכנס לתוקף רק לאחר שנפגעה יכולתו הנפשית של המינוי עד כדי אי יכולת לקבל החלטות. האנשים הממונים יהיו אחראים לקבל את ההחלטות הטובות ביותר עבור הממנה בהתאם לרצונו ורצונו.

כיצד מיושמים רצונותיו של המועמד

הסדר משפטי זה חשוב מאוד למומנה. הרשות הפלסטינית למשל, מעניקה אפשרות להביע את רצונותיהם ולהודיע ​​על רצונם מראש. ייפוי הכוח מאפשר לממונה לקבוע כיצד הם היו רוצים לחיות את חייהם, אפילו בזמן בו הם אינם מסוגלים להחליט בעצמם.

בנוסף, הממנה מסוגל להדריך את הממונים (שלעתים קרובות הם בני המשפחה), כיצד עליהם לטפל בהם. הרשות הפלסטינית מאפשרת לממנה לדעת מראש על צרכיהם ורצונותיהם בעתיד.

קרוביו של אדם שיכולתו הנפשית נפגעת לרוב אינו מודע להעדפותיהם ולצרכיהם, שכן נושא זה מעולם לא דובר.

לפיכך, ייפוי הכוח המתמשך הוא גם חשוב ביותר למעצימים, מאפשרת להם להבין את מלוא צרכיו של הממנה וכיצד יש צורך לצרכים אלו.

 

היקף האחריות המוענק למעורבים

באמצעות הסדר ייפוי כוח מתמשך מאפשר לממנה להפקיד את המועצמים על עניינם האישי, הכספי והרפואי. על המינוי להחליט מה האחריות המדויקת להעניק למוסמכים וכיצד.

הסדר ייפוי הכוח המתמשך מאפשר לממנה להקצות אנשים עליהם עליהם להיות מוסמכים דיווח. אנשים אלה מכונים פקחים, והם האחראים על מניעת המעצמות להתעלל בעמדתם.

שלא כמו ייפוי כוח רגיל, POA רציף אינו מבוטל כאשר המינוי אינו מסוגל נפשית.

מסמכים דרושים לצורך הכין כוח רציף של עורך דין ישראלי עו"ד ידי

כדי לחתום על הכח הרציף של עו"ד יוצרים יש צורך לספק את עורך הדין הישראלי המורשה אחראי על הכנת POA הרציפה עם המסמכים הבאים

  1. למידע:על המינוי להיות נוכח בחתימה והם צריכים להביא את תעודת הזהות שלהם.
  2. המועצמים אינם חייבים להיות נוכחים בחתימה, אך בכל מקרה אנו חושבים שעדיף שהם / הוא / היא יבואו לשירה ויביאו תעודת זהות (למקרה שיוסמכו זוג אנשים שזה יחול על כולם). בכל מקרה, חשוב להביא עותק של תעודת הזהות המועצמת.
  3. אותן דרישות בסעיף 2 חלות על המפקח.
  4. אם הממנה ירצה להקצות את המועצמים להיות אחראים על עניינים פסיכיאטריים, אז נספח A של הטופס ייחתם בפני פסיכיאטר, והפסיכיאטר יצטרך לחתום גם על טופס זה.
  5. מכתב מרופא המאשר כי המינוי נמצא כרגע במצב בו המינוי הוא בעל שכל טוב ומסוגל לחתום על ייפוי הכוח המתמשך.

 



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.