ימי גיבוש לצוות

ימי גיבוש לצוות וההמלצה של 2020

כשעובדים צוות ביחד ורוצים להפיק מירב מעבודת הצוות אחד הדרכים לכך הם לצאת מידי פעם לימי גיבוש לכל הצוות ביחד, הפעילות מגבשת את הצוות וגורמת להם להכיר טוב יותר אחד את השני וכך אח"כ בזמן העבודה יהיה להם יותר כיף לעבוד ביחד ותוכלו להפיק מהצוות שלכם תועלת יותר גדולה – ע"י שיכירו יותר אחד את השני ויהיה ביניהם יותר קשר והעבודה כצוות תגדל, יעריכו את המעביד שלאחר עבודה מאומצת מוציא אותם לימי גיבוש.

 

ישנם כמה רעיונות לפעילויות גיבוש לצוות, כדוגמת לייזר טאג, בעיקר תלוי בגיל ובסגנון הצוות, יש צוותים שיעדיפו לצאת לטיול שטח, יהיו אחרים שיעדיפו פעילות אתגרית וכמובן יהיו את אלה שיעדיפו לצאת למסעדה, גם אם אתם מנהלים כמה צוותים לכל צוות שאתם מנהלים תצטרכו להכין פעילות שונה בהתאם לגיל, לכמות הצוות ולאופי הצוות – אחד הדברים הקשים ביותר הוא לבחור סגנון פעילות שכל הצוות יהנה ממנו. 

 

עוד פרמטרים נוספים שכדאי להשים לב אליהם בבחירת פעילות לצוות, הוא מטרת הגיבוש לצוות, האם הפעילות היא להכיר צוות חדש או אם הפעילות היא אחרי סיום אתגר שעבדו עליו – סגנון פעילות הגיבוש שתדרש יהיה שונה

 

באם בחרתם לפנק את הצוות שלכם בפעילות גיבוש אתגרית, אחד ממשחקי הגיבוש המומלצים ביותר הוא לייזר טאג, חלק מהמעלות במשחקי לייזר טאג שהם נמצאים במקומות סגורים וממוקמים גם במרכז הארץ, לכן אפילו אם אתם מתכננים פעילות לייזר טאג לבר מצווה,  יש מתחם גדול של לייזר טאג בתל אביב ובעוד מקומות מרכזיים ברחבי הארץ בדיוק עבור זה. לייזר טאג הוא משחק מלהיב, אינטסיבי וחוויתי המדמה קרב יריות בזמן אמת. החוויב מושגת באמצעות כלי נשק הפועלים בטכנולוגיית אינפרא אדום, קרן לייזר שמזהה את היריב ופוגעת בו. המשחק מאפשר הנאה מקרב יריות ללא כאב פיזי, פגיעות ולכלוך

 

משחק הלייזר טאג בנוסף על היותו משחק מהנה, משחרר, מפיג מתחים, שובר שגרה ועוד, יש לו מעלה נוספת ביחוד לעבודת צוות, הוא מאמן את הצוות לעבוד ביחד לקבל החלטות תחת לחץ של זמן, לפתח כישורי מנהיגות ולפתח יחד אסטרטגיה להביס את הקבוצה היריבה.

 

משחק הלייזר טאג מתאים גם למבוגרים, אנו בלייזר טאג תל אביב מתאימים כל משחק שיתאים לפי אופי הקבוצה שמגיעה אלינו לשחק, יש לנו את כל הביגוד הנדרש עבור השחקנים, אין לכם מה לחשוש – הלייזר לא פוגעים בגוף או בעיניים ואין להם כל השפעה על הגוף, השימוש בקרני הליזר מאושר ע"י מכון התקנים הישראלי.

 

לסיכום מחכים לכם שתגיעו לשחק – הזמינו משחק עכשיו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.