מפוחי אוורור לתעשיות, אמצעי טכנולוגיה ומה שבין לבין

מפוחי אוורור לתעשיות, אמצעי טכנולוגיה ומה שבין לבין

ישנן תעשיות מסוגים שונים, שבהן משתמשים במתקנים כמו מפוחים, לרבות גם מפוחים צנטריפוגליים ומפוחי אוורור MTV. ברוב הכמעט מוחלט של המקרים, החוק אפילו יחייב אתכם להשתמש במפוחים אלו בכדי לייצר סירקולציה נכונה של אוויר במתחם העבודה. בואו נכיר את הנושא קצת יותר לעומק.

אין ספק, אנחנו חיים בעידן מאוד מתקדם, הכולל בתוכו לא מעט סוגים שונים של תעשיות המייצרות חומרי גלם מסוגים שונים, מוצרים כאלו ואחרים, מייצרות מכונות למגוון אין סופי של צרכים ועוד. בקיצור, אנחנו חיים בעידן מתקדם ואנחנו צריכים לזכור להעריך את זה. בימינו יש פתרון כמעט לכל דבר, בין אם אתם צריכים אוורור במתחם העבודה, או שמא אתם צריכים כל פתרון טכנולוגי אחר.

מידע שחשוב להכיר: סקר קרקע – למה נועד?

רגע לפני שאתם מצטיידים בסוגי הטכנולוגיות שאמורות לשדרג את הפעילות העסקית שלכם, האם ביצעתם סקר קרקע מקצועי? כמובן שהבדיקות של סקר קרקע הן מאוד נרחבות ומאוד מקיפות, ככה שלא יהיה ניתן כרגע להעמיק עד עובי הקורה, אבל כן חשוב לציין את הדבר הבא – סקר קרקע נועד בכדי שאתם תוכלו לייעד את סוגי הטכנולוגיות השונות לצרכים שלכם בסביבת בית העסק.

במהלך הבדיקות האלו, אתם תוכלו לקבל מענה לגבי סוגי הטכנולוגיות וסוגי האמצעים שיהיה ניתן ומומלץ להשתמש בהן ובהם בבית העסק, ככה שעל סקר הקרקע לא מתפשרים ההמלצה היא לקבל את השירות הזה אך ורק מחברות מקצועיות ומנוסות בתחום.

האם חובה לעבור בדיקות כאלו ואחרות, כולל סקר קרקע?

חשוב לציין בנקודה הזו את הפרט הבא – ישנם מקרים אשר החוק מחייב אתכם לעבור בדיקות כאלו ואחרות, גם אם לא ספציפית סקר קרקע. אם במקרים מסוימים החוק יחייב אתכם להתקין אמצעי טכנולוגיה שונים, הרי שאתם תצטרכו לדעת את זה.

חשוב לזכור, בפעמים מסוימות החוק יחייב אתכם להתקין כל מיני אמצעים בעסק מפאת סיבות הקשורות בבריאותם של העובדים. למשל, אפשר לדבר על הנושא של אוורור. ישנן תעשיות אשר במתחם העבודה שלהן חובה להתקין מפוחי אוורור מקצועיים. זאת, מתוך שמירה על בריאותם של העובדים.

אופציות תכנון מפוחים ומפוחי אוורור

כדאי לדעת, ישנן אופציות מגוונות של תכנון מפוחים, כמו למשל חומרי-מבנים שונים, הנעה שהיא הנעה ישירה (או באמצעות רצועות), מבנה שנקרא מבנה פריק, מבנים מיוחדים לטמפרטורה גבוהה, הגנה מפני ניצוצות במתחם העבודה, הוספה של משתיקים וגם תאים אקוסטיים, הוספה של ווסת מהירות ועוד.

באופן כללי, ספיקת עבודה של מפוח נעה בטווח של 200 – 200,000 מק“ש, וזאת בצמוד ללחץ כללי של 1,000-20 מילימטר של מים. מאיצים של מפוח מתוכננים ונבנים בווריאציות שונות, כמו למשל כפות שנטויות מעט לאחור, כפות לוגריתמיות ועוד. אם אתם צריכים מידע נוסף בנושאים אלו, הקפידו לקבל אותו מהמקצוענים ומהמוסמכים בתחומים אלו בלבד. בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.