כיצד להפוך את תחביב התכשיטים שלך לעסק משגשג

כיצד להפוך את תחביב התכשיטים שלך לעסק משגשג

אחרי המכללה, תכננתי שרשראות טקסטיל כהופעה צדדית לעבודה היומיומית שלי. יצירת תכשיטים הייתה עבודה עמוסה.. אבל כאשר יצירות המופת בעבודת יד שלי התחילו לצבור מחמאות חוזרות ונשנות מצד חברים, תהיתי: "האם התחביב שלי יכול לעסק רציני? 

ייצור תכשיטים הוא עסק בר-קיימא מעשי בהחלט בהשקעה יחסית נמוכה עבור קריאייטיבים, והחידוש הוא שאין צורך בכישורי יצירה – על מנת להפוך עסק תכשיטים לאחד המותגים המובילים באינטרנט. לחלופין, אולי אתה פעלולן אמיתי בעיצוב, אבל יש לך חוסר ידע בהבנת הקהל האינטרנטי, אז העסק שלך לא יצליח בדיגיטל.

לא משנה מה המוטיבציה או רמת המיומנות שלך, פתיחת עסק לייצור תכשיטים מגיע עם מכלול שיקולים וסיבוכים משלו. דבר אחד בטוח: האינטרנט הוא מקום צפוף.

רק בארה"ב, תעשיית התכשיטים מייצרת מכירות של 70 מיליארד דולר בשנה , עם חלק הארי בתכשיטים כגון שרשראות זהב או טבעות. מדברים על שוק רווי, אך עדיין יש מקום לנוע למצטרפים חדשים עם נישה חדשה או רעננה למלאכת בית הספר הישן.

אם אתה רוצה לדעת איך להכין תכשיטים לעסק רווחי, הפוסט הזה הוא בשבילך.

האם יש לך מוצר שאתה מוכן למכור?

פתיחת עסק לתכשיטים: מציאת הזווית שלך

אחת השאלות הראשונות שאתה צריך לשאול את עצמך היא: בסדר או אופנה? או שאולי העניין שלך טמון איפשהו בין לבין. לכל קטגוריה חומרים, תהליכי ייצור, נקודות מחיר ופרופילי לקוחות.

תכשיטי אופנה או תחפושות הם:

  • משהו טרנדי
  • עשוי מתכות וחומרים לא יקרים (חרוז, חוט, מתכת מצופה, פלסטיק, אבני חן סינתטיות וכו ')
  • נקודת מחיר נמוכה יותר , לעתים בייצור המוני
  • עבור הלקוח היומיומי או המגמה

 

תכשיטי יוקרה הם:

  • מיוצרים ממתכות ואבני חן יקרות או חצי יקרות
  • נקודת מחיר גבוהה יותר
  • מיוצרת בעבודת יד מעולה
  • עבור לקוח היוקרה / חתונה / אירוע מיוחד

דוגמא: טבעת זהב ויהלומים.

אחר / בין לבין:

  • קטגוריה זו מכסה את כל השאר, החל מחומרים בינוניים (או תערובת גבוהה של טקסטיל, מתכות, אבני חן, עץ, הדפסת תלת מימד, אקריליק וכו ') ועד תכשיטים המוגדרים כאמנות (אספנות) או מלאכה (אמנות)
  • דגש על עיצוב וייחודיות
  • נקודת המחיר משתנה אך בדרך כלל טווח בינוני
  • אירוע / הצהרה, מתמחה בעיצוב / לקוח / נותן מתנה

 

לאחר שתצמצם את הקטגוריה הרחבה עבור עסק התכשיטים שלך, הגיע הזמן לבחור נישה למוצרים שלך. התחל בהגדרת הלקוח האידיאלי שלך (קלאסי, מגמת מגמה, כלות, צרכנים מודעים חברתית וכו '), והחליט אם המוצרים שלך ספציפיים לאירועים (חתונה, מסיבה, כל יום וכו') זה יקבע כיצד אתה משווק אותם לקהל שלך. .

בשלב הבא כדאי כבר להחליט באיזו פלטפורמה אתה מעוניין לבנות את החנות האינטרנטית שלך על מנת להגיע לקהל רחב. וכמובן כיצד לשווק את המוצרים ולמתג את עצמך.



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *