כמה עובדות בנוגע לשרשראות זהב

כמה עובדות בנוגע לשרשראות זהב

האם גברים צריכים ללבוש שרשראות זהב?

התשובה הקצרה היא – אם הם רוצים, אין שום סיבה שלא. גברים עונדים שרשראות זהב מזה מאות שנים ברחבי העולם. במדינות מסוימות, זה חלק מהתרבות. ישנם אלמנטים בתרבות או בחברה, בזמנים מסוימים ובמקומות מסוימים, בהם ענידה של שרשרת זהב, יכולה לסמל עושר, מעמד ויוקרה. ועם מספר גדל והולך של גברים שעונדים תכשיטים בימינו, ניתן להשתלב במגמה – לו רוצים, כי ייתכן שזה גם עניין של אפיון אישי מאשר השתלבות בחברה כפי שנרמז עד כה.

שרשראות זהב לגברים הן אחד מסוגי התכשיטים המגוונים יותר לגברים וניתן להשתמש בהם בכדי להדגיש כמעט כל סגנון ומראה. אם אתה מישהו שמעולם לא לבש שרשרת זהב, זה עלול להרגיש מוזר בהתחלה, אולי אפילו לא נוח. אך עם הזמן תגלה כי שרשרת הזהב הנכונה היא אביזר יומיומי שיכול לשפר את הלבוש הכללי שלך.

כיצד לעצב שרשרת זהב

מקום טוב להתחיל בו הוא לשקול מה אתה רוצה לבטא באמצעות ענידת השרשרת, ואיזה סגנון אתה מחפש. מדהים איך תכשיט פשוט יכול לדבר בכמויות גדולות על האישיות שלך ולכן נחמד לבחור את האופציה הנכונה או המתאימה לך ביותר.

שאלה טובה שיש לשאול היא כמה בולטת אני רוצה שהשרשרת תהיה?

  • עבור רוב הגברים, מראה מסוגנן ועדין הוא מה שהם מכוונים אליו, ולכן לבישת שרשרת זהב קלאסית שמשתלבת עם הלבוש שלהם תהיה הבחירה המושלמת.

מראה קלאסי ועדין שלעולם לא יוצא מהאופנה. 

  • עם זאת, ישנם גם סוגים מרתקים, שערורייתיים, של שרשראות זהב שתופסות תשומת לב של אנשים ותופסים את מרכז הבמה. לרוב אלה נמצאים בקצה הקיצוני ולא כולם רוצים לענוד אותן, או שפחות מתאים להם לענוד – כנראה מבחינת התאמה לאישיות ולמה שהם משדרים
  • אתה יכול לבחור בשכבות מרובות של שרשראות שונות כדי להוסיף מרקם ותנועה. השרשראות יכולות להיות באורכים ומדדים משתנים, ותוכל לבחור את מספר השרשראות שתרצה ללבוש. באופן אידיאלי 2-5 שכבות-שרשרת, הן עוד בטווח טוב אך אין חוקים ותוכל לקבוע את המגמה.

 

התחשבות בצורת הפנים שלך חשובה גם בבחירת שרשרת זהב. פנים עגולות בדרך כלל מתאימות יותר לרשתות ארוכות בצורת V ואילו פרצופים עם סנטרים דקים ומחודדים נראים טוב יותר עם שרשראות קצרות או שרשראות זהב בסגנון קולר.

גם הצבע חשוב – העובדה שאתה הולך על זהב לא בהכרח אומר שזה צריך להיות זהב צהוב. אתה עלול להתפתות לבחור שרשרת זהב לבן או ורוד, ולא את הצהוב הקלאסי.

כך שאלמנטים אלו ואחרים יכולים להשפיע על בחירת השרשרת שלך. אולי תמצא משהו שמתאים, נעים, ומבטא את שאתה רוצה – ואולי לא. כך או כך – אינך צריך דבר, בטח שבטח שלא להתפתות למגמות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.