שמלות צנועות: שש סגנונות לארון הסתיו שלך

שמלות צנועות: שש סגנונות לארון הסתיו שלך

הסתיו כבר כאן רשמית ומזג האויר קריר יותר, מה שאומר שהגיע הזמן לסדר את ארון הבגדים שלך לקראת מזג האוויר הקריר. אחד מפריטי החובה שיש לנו בארון לעונה הקרובה הוא שמלות. מגוון שמלות צנועות ומחמיאות או שמלות ערב צנועות, מעניקה דרך קלה להרכיב מראה נהדר תוך זמן קצר. קראי על 6 סוגי השמלות שאת צריכה עבור ארון הסתיו שלך!

 

מידי – 1

 

שמלות צנועות Midi באמת מושלמות לכל השנה, אבל הן נהדרות במיוחד במהלך הסתיו. בין אם את הולכת על צבע אחיד או מודפס, יש כל כך הרבה דרכים להיראות נפלא עם שמלת מידי. אחד הטרנדים האהובים שייראו פנטסטי הוא הוספת תכשיטים מתאימים.

 

שרוולים ארוכים – 2

 

עם התקררות מזג האוויר והימים שנעשים קצת יותר צוננים, שמלה חמודה עם שרוולים ארוכים לא רק תיראה נהדר, אלא גם תחמם אותך. בין אם מידי או מקסי, שמלה ארוכת שרוולים היא מצרך חיוני בארון הסתיו שלך! תוכלי לשלב צעיף כדי להוסיף צבע וחום נוסף.

 

מרקמים נעימים – 3

 

חלק מהשמלות בולטות יותר מאחרות ושניים מהמרקמים האהובים שתמיד בולטים יותר במהלך עונת הסתיו הם קורדרוי וקטיפה. שמלת קורדרוי עם נעליים ושרשרת מתאימים למראה סתיו קל ויומיומי. עבור אירוע קצת יותר אלגנטי, שמלות ערב צנועות מקטיפה, היא הדרך המושלמת ללכת!

 

גווני סתיו – 4 

 

תמיד טוב להישאר מעודכנים במגמות וצבעים אופנתיים, ובסתיו הזה חלק מהצבעים המובילים הם ירוק, גווני אפור שונים או צבעים תוססים. גווני הסתיו האלה בהחלט עשו את דרכם לרשימת הסגנונות המובילים של השמלות העונה! 

 

שמלת צוואר – 5 

 

עיצוב חדש לסתיו ולחורף הקרובים הוא שמלת צווארון גולף. זהו עיצוב עדין שיכול לשנות כל מראה. כשעוברים לסתיו, קטעי מזג אוויר קרים רבים מקררים את הצוואר. ניתן לשלב כובע להשלמת המראה!

 

שמלת בית נעימה – 6 

 

שמלת החובה האולטימטיבית, שצריכה להיות לך כאשר מזג האוויר מתקרר, היא שמלת בית רכה ונוחה. בסופו של יום, להתכרבל בשמלת הבית שלך עם משקה חם וטעים וספר טוב זה הכי כיף. רוצה להרגיש בנוח לאורך כל היום? קל ללבוש שמלת בית לכל טיול! עם חגורה סביב המותניים שלך, זוג נעליים חמודות וצעיף ואת מוכנה לצאת לדרך.



כשאת מכינה את ארון הבגדים שלך לסתיו, תגלי שעם הטיפים האלו תוכלי בקלות להתלבש יפה ונוח בשמלות מקסימות של סתיו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.