הקמת חברה באירופה

הקמת חברה באירופה

אירופה היא אחת היבשות היותר גדולות ואטרקטיביות מבחינה תרבות, תעסוקה, פנאי ובמיוחד מבחינת אפשרויות עסקיות. מדובר ביבשת מאוד מגוונת ופתוחה לקידום ופיתוח עסקי דבר אשר מושך אליה משקיעים ויזמים רבים מרחבי העולם בכלל ומישראל בפרט אשר רואים ביבשת אירופה, הזדמנות גדולה להצלחה עסקית. מאז ומעולם, ארה"ב הייתה מוקד עליה לרגל עבור ישראלים אשר ניסו את מזלם העסקי בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות אך בשנים האחרונות אנו רואים גל של יזמים ואנשי עסקים ישראלים אשר פורצים גבולות ביבשת אירופה וממנפים את יכולותיהם העסקיות לצורך הקמת חברות באירופה אשר זוכות להצלחה ומצליחות לפרוץ בשוק האירופי. 

היבטים ותהליכים בתהליך הקמת חברה באירופה

כאשר מעוניינים לעשות את הצעד ולהיכנס לשוק האירופאי יש להכיר את המדינה אליה אתם מעוניינים להיכנס ולהקים בה חברה. יש להכיר את האינטריגות החברתיות המאופיינות במדינה, יש להכיר את התרבות וההקשר שלה לחברה אותה אתם מעוניינים להקים כך שלא ייווצר כל ניגוד או התרסה אשר תשפיע באופן שלילי על ההצלחה העסקית שלכם. יש לערוך סקר שוק מקיף על מנת להבין, את כדאיות ההשקעה הכלכלית בפתיחת עסק במדינה ספציפית באירופה. אחד הדברים החשובים אותם יש לקחת בחשבון הוא כל עניין המיסוי כאשר ביחס לישראל, ברוב מדינות אירופה, המיסוי הוא מאוד נמוך ואטרקטיבי, דבר אשר מושך יזמים ישראלים לאירופה שלא יצטרכו לשלם מס גבוה על הרווחים המתקבלים וייהנו מאופק כלכלי איתן.

היתרונות הגלומים בהקמת חברה באירופה

כאשר מעוניינים להקים חברה באירופה, מעבר לאפשרויות העסקיות הרבות והקידום המקצועי האישי, יש להקמת חברה באירופה יתרונות רבים והם:

  1. פטור ממע"מ – אחד היתרונות הבולטים של הקמת חברה באירופה, הוא בכך שמדובר במדינות אשר חברות באיחוד האירופי אשר מנהלות ביניהן קשרי מסחר ענפים אשר פטורים ממע"מ דבר אשר מוביל לחיסכון בהוצאות וקידום כלכלי.
  2. מיתוג אירופאי – מדינת ישראל סובלת שנים רבות מיחסי ציבור רעים עקב הסכסוך הישראלי-פלסטיני והקמת תנועות פרו פלסטינאיות אשר פוגעות בעסקים בעלי צביון ישראלי להשתלב בשוק האירופאי בפרט והעולמי בכלל. כאשר מקימים חברה באירופה ופועלים רבות על מנת למתג אותה כחברה אירופאית לכל דבר ועניין, הדבר יקל עליכם לחדור לשוק האירופאי ולהתנהל בתוכו כבעלים ישראליים של חברה אירופאית לכל דבר ועניין וזאת מבלי לחוות פעולות אנטי ישראליות.
  3. הטבות ומענקים אירופאיים –  הקמת חברה באירופה, תאפשר לכם ליהנות ממענקים והטבות רבות אשר עסקים אירופאיים זכאים להם הן מהאיחוד האירופי והן ממוסדות וארגונים שונים באירופה אשר מעוניינים לקדם מסחר אירופאי על מנת לחזק את השוק האירופאי אל מול שווק העולם.







כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.