כתיבת תוכן לאתרים – על מה ולמה ?

כתיבת תוכן לאתרים

שירותי תוכן לעסקים - על מה ולמה ?

אי שם בשנות ה-70, היינו נחשפים ל- 500-1,600 פרסומות ביום. למרות שאין נתונים רשמיים, ההערכה היא שהאדם הממוצע היום שמחובר לאינטרנט ולרשתות החברתיות פוגש בין 6,000 ל-10,000 מסרים שיווקיים בכל יום. לא פלא ש- 11% מאיתנו משתמשים בחוסמי פרסומות באינטרנט. 

עבור עסקי b2b, המדיה היא כלי עוצמתי שבונה אמון ביניכם לבין הלקוחות שלכם ומסייע להיחשף בתוצאות החיפוש ברשתות ובגוגל. כמעט כל עסק היום מחזיק באתר אינטרנט משלו, ועסקים רבים נעזרים גם ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, לינקדאין, טוויטר ועוד, כדי  לפרסם את שירותיהם ולהישאר רלוונטיים ועדכניים. אבל איך מייצרים תוכן שהצרכנים, ובמיוחד קהל היעד שלכם, יאהב ולא יחסום?

מדוע כדאי להיעזר בשירותי תוכן?

כבעלי עסק, ניחנתם בכישורים ויכולות רבות, אבל לא בטוח שכתיבה ויצירת תוכן הם חלק מהם. או שאולי אתם מעולים ביצירת תוכן, אבל פשוט אין לכם את הזמן להתפנות לכך, ואת המשאבים לערוך ולהפיק את התכנים ברמה גבוהה. מעבר לזה, שפת האינטרנט והרשתות החברתיות שונה משפת היומיום שלנו, ודורשת רעיונות מקוריים, אמירה ייחודית ועמידה בקנה אחד עם הטרנדים העכשוויים.  הרשת מלאה בתכני b2b שלא מצליחים לייצר עניין ולעבור את המחסום הרגשי של  קהל היעד שלהם. 

זו הסיבה שחשוב להיעזר בשירותי תוכן לעסקים שמתמחים בפורמטים שונים של תוכן שניתן לייצר, ומבינים מה הצרכנים מעוניינים לראות ולשמוע. תוכן שמלמד, מייצר רגש, מעורר השראה ומחבר בין  אנשים.

היכן ניתן למצוא שירותי כתיבת תוכן

חברות שיווק ושירותי תוכן לעסקים צצות היום כמו פטריות אחרי הגשם, ולכן חשוב לבחור חברה ששמה לנגד עיניה את הצרכים שלכם, מבינה את החזון והמטרות שלכם, ובסופו של דבר מספקת את התוכן הנכון, המדויק והקולע ביותר עבור קהל היעד שלכם. 

חברות אלו, כדוגמת Terry,  מעסיקות כותבי תוכן מקצועיים וזריזים, אשר מיומנים ברזי המקצוע. לפני כתיבת כל מאמר או תוכן שיווקי אחר, מוסברים צרכי העסק, מטרת התוכן ודרישות הלקוח לצוות הקריאייטיב, וכמובן גם מהו אופי, סגנון ורוח העסק, כל זה במטרה לייצר תוצרים מדוייקים ומניבים. 

רכישת שירותי תוכן לעסקים מומלצת לכל עסק, בין אם הוא בתחילת הדרך ועוד בונה את המותג או בין אם הוא ותיק ורוצה להרחיב את המעגלים ולבסס את עצמו כאותוריטה מקצועית. זוהי מקפצה של ממש לחשיפה חיובית ואיכותית למותג שלכם, שיוצרת עניין, היקשרות רגשית, העדפה צרכנית שמובילה ללקוחות חדשים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.