צינורית הנקה לשיפור תהליך ההנקה

צינורית הנקה לשיפור תהליך ההנקה

פעולת הנקה הינה טבעית ויוצרת חיבור עמוק בין האם לתינוק, חיבור אשר משפיע על התפתחות הגופנית והרגשית של התינוק. ישנם מקרים אשר אינם מאפשרים הנקה בלתי אמצעית ויש צורך באביזר אשר ידמה הנקה ויוביל להתפתחות תקינה של התינוק ללא כל חוסרים אשר כה חיוניים להתפתחותו. צינורית הנקה, הינה מוצר אשר פותח במיוחד על מנת לעודד תינוקות לינוק ולהתפתח מבחינה מוטורית. הצינורית למעשה מחקה את ההנקה כך שלמרות שהתינוק בסופו של דבר אוכל דרך הצינורית, הוא למעשה בטוח כי הוא יונק ובכך עוזר לו להתפתחות ולקבל את כמות המזון שגופו צריך. ישנם תינוקות אשר בפעולת היניקה, הם לא מקבלים את כמות החלב אשר דרושה להם וכך נוצרים ירידות במשקל וחוסרים משמעותיים אשר עלולים להוביל לעיכובים התפתחותיים. השימוש בצינורית, מאפשר למעשה לשאוב חלב אם לתוך בקבוק ולאחר מכן ניתן להניק את התינוק באמצעות הצינורית ובכך להבטיח כי התינוק מקבל את כמות החלב הנדרשת, זו אשר תוביל להתפתחות תקינה. 

ישנן נשים אשר מתקשות לספק חלב בכמות מספקת לתינוק, אחת הסיבות לכך היא בכך שהתינוק מתקשה לינוק, דבר אשר משפיע מאוד על יכולות ייצור חלב האם. מצבים של מומים בשפה ובחך, משפיעים על היכולת של התינוק לינוק בצורה מיטבית, דבר אשר משפיע על האם ועל היכולת שלה לספק ולייצר חלב בכמות נאותה.  

המצבים בהם נשתמש בצינורית ההנקה

צינורית הנקה הינה מוצר מהפכני אשר מסייע בתחום ההנקה ומאפשר גם לאם המניקה וגם לתינוק היונק, לקבל את הסיוע הדרוש, על מנת לאפשר תהליך הנקה איכותי אשר יסייע  באופן מיטבי להתפתחות המוטורית של התינוק היונק ויספק לו את כל הוויטמינים והערכים התזונתיים הדרושים לו לצורך גדילה. ישנם כמה מקרים שכיחים בהם נעדיף או יהיה הכרח בשימוש בצינורית להנקה והם:

אימוץ תינוקות – כאשר מאמצים תינוקות בגיל בו הם צריכים לינוק ולהתפתח מצד אחד, אך מצד שני, האם המאמצת אינה יכולה להניק באופן טבעי אך קיים הרצון ליצור קשר בין האם לתינוק דרך הנקה, יש צורך בשימוש בצינורית לצורך הנקה כאשר ניתן בהחלט להשתמש בתמ"ל אך האוכל יינתן בצורה של הנקה ולא באופן ישיר דרך הבקבוק.

תינוקות פגים – כאשר מדובר בפגים, לעיתים יהיה צורך בשימוש בצינורית הנקה לצורך ביסוס הרגלי האכילה של התינוק. לעיתים פגים אינם אוכלים את הכמויות הרצויות להן בזמן ההנקה ומכאן הצורך בשימוש בצינורית אשר תסייע בהעברת כמויות חלב גדולות והכרחיות לתינוק.

מומים – ישנם תינוקות אשר נולדים עם שפה שסועה, עם חך שהוא שסוע או עם כל מגבלה אחרת אשר מפריעה ומונעת תהליך של הנקה. לצורך כך, משתמשים בצינורית להנקה וכך לתינוק יותר קל מצד אחד לשאוב את החלב ומצד שני, הקשר בין האם לתינוק מתחזק. 

 

למידע נוסף היכנסו לאתר MAMA BEAR

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.