טיפולים משקמים במכון פיזיותרפיה

טיפולים משקמים במכון פיזיותרפיה

עולם השיקום הינו מקיף וכולל בתוכו תחומים שונים ומגוונים בעלי מאפיינים ייחודיים, אשר כל מטרתם הוא להוביל לשיפור פיזיולוגי והשגת עצמאות מלאה ככל הניתן בדרך לאיכות חיים גבוהה ונטולת מגבלות והפרעות בסיסיות. טיפולי פיזיותרפיה מיועדים לטיפול במגוון רחב מאוד של סיטואציות רפואיות אשר מקורן בפגיעות אורתופדיות ונוירולוגיות אשר משפיעות על איכות החיים ומובילות לפגיעה בעצמאות ובביצוע פעולות בסיסיות בחיי היומיום. 

המטרה בטיפולי פיזיותרפיה, הוא להוביל את המטופלים בתוך מסלול שיקומי כאשר בסופו ניתן יהיה להגיע לעצמאות מלאה, שיפור פיזיולוגי ושיפור איכות החיים באופן משמעותי. אחד הכללים החשובים בטיפולי פיזיותרפיה, הוא רצון ויכולת התמדה מצד המטופלים. מדובר על טיפולים אשר דורשים התמדה רבה ונכונות לתת את המקסימום, מתוך אמונה וידע כי רק בדרך זו, ניתן יהיה להגיע למצוינות טיפולית ולהישגים הן בטווח הקצר והן בטווח הרחוק. ישנם מקרים בהם תוצאות הטיפולים, לא מגיעות בטווח הקצר אלא ניתן לראות אותן בטווח הארוך ולכן בנוסף, נדרשת מידה רבה של סבלנות על מנת לא להתייאש ולהמשיך לעבוד קשה בדרך להצלחה. 

ידע וטכנולוגיה נפגשים במקום אחד

טיפולי פיזיותרפיה, ניתנים במסגרות שונות הן במסגרת מוסדות רפואיים והן במסגרות פרטיות. על מנת להתחיל בטיפול פיזיותרפיה, יש להגיע אל מכון פיזיותרפיה על מנת לעבור אבחון ראשוני אשר יכלול מעבר על ההיסטוריה הרפואית של המטופלים, ביחד עם אבחון פיזיולוגי שנועד להעריך את רמת הקושי בניידות, טווחי תנועה, מגבלות שונות, רמות כאב ועוד מגוון רחב של נתונים אשר נועדו לבנות תכנית שיקום מקיפה, אשר תוביל לשיפור איכות החיים והיכולות הפיזיולוגיות של המטופלים. 

במכון הפיזיותרפיה, תוכלו להתרשם מצוות המטפלים אשר מחזיקים בידע מקצועי נרחב הן בתחום האורתופדי והן בתחום הנוירולוגי כך שכל בעיה רפואית אשר מצריכה שיקום יעיל ואפקטיבי, תזכה למענה המקצועי הטוב ביותר אשר יוביל לשיפור מיטבי. בנוסף, תוכלו להתרשם ממכשור שיקומי עתיר טכנולוגיה אשר כל מטרתו הוא להוביל לשיפור פיזיולוגי, תוך התמקדות באזור ספציפי בגוף אשר יזכה לטיפול ממוקד ואפקטיבי אשר יוביל לשיפור באיכות החיים וחזרה לרמה תפקודית נאותה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.